This blog has moved to: www.studio-paars.nl

July 17, 2010

Winnaar give-away

Zoals beloofd, hierbij de uitslag van mijn give-away.



Ik heb op Random.org een nummer getrokken. Iedereen die heeft gereageerd kreeg een nummer, en degenen die een melding op hun blog hadden gemaakt (of ergens anders) kregen twee nummers. Dus in dit geval kreeg Dutch Apple nummers 1 en 2, The Sparkle nummers 3 en 4, Twinklestyle nummer 5 enzovoort. Ik kwam tot een totaal van 37 nummers. En de winnaar is geworden...



The Sparkle! Gefeliciteerd!

Ze heeft al laten weten dat ze af ziet van de oorbellen wegens overgevoeligheid, maar dat ze kiest voor de roze tashanger en het rode enkelbandje. Deze komen zo snel mogelijk je kant op! Neem ook eens een kijkje op haar blogs The Sparkle en The Sparkle's Bags.

Voor alle anderen: bedankt voor jullie leuke berichtjes en voor het volgen! Ik begon deze give-away omdat ik mijn eerste 10 volgers had maar nu heb ik er alweer 45! Op naar de 50 en de volgende give-away :) Zelf heb ik ook heel veel leuke nieuwe blogs gevonden dankzij jullie reacties, geweldig!

Oh en alle resterende sieraden zijn vanaf nu te koop: de enkelbandjes kosten 4 euro en de oorbellen en de tashangers maar 3 euro. Je kan ze kopen op mijn website: Het Kralenkabinet.

1 comment:

  1. Gefeliciteerd The Sparkle!
    Enne inderdaad op naar de volgende give-away! ;)

    ReplyDelete