This blog has moved to: www.studio-paars.nl

August 23, 2010

Tuinfotodag

Het is weer maandag dus tuinfotodag. Hier mijn keuze van deze week:

It's monday again so that means gardenphotoday. This week's choice is:


De bijna volledige oogst van dit jaar: ik had voor het eerst tomatenplantjes gekocht en heb nu wel 3 (!) van deze ieniemini tomaatjes. Ze zijn ongeveer 1 cm groot, zeg maar een kwart van een gewone cherry tomaat.
Ik heb ze verwaarloosd door ze in een pot te laten staan; volgend jaar probeer ik het opnieuw en dan zet ik ze echt in de grond.

Almost all of this year's harvest: I had bought some tomato plants for the first time and now I have as many as 3 of these teeny tiny tomatoes. They measure about 1 cm, about a quarter of the size of a regular cherry tomato.
I neglected them and left them in a small pot all summer; next year I'll try again and I promise to plant them out into the garden.

1 comment:

  1. oei, da's echt niet veel...
    Ik heb 3 planten in pot staan en die hebben toch behoorlijk wat meer tomaten geleverd.... dat gaat juist vrij goed in een pot, de opbrengst is wel iets minder dan in volle grond en zeker minder dan in serre, maar toch... Er zal iets anders misgelopen zijn denk ik !

    Maar : tip : geniet er van want ze zijn wel veel en veel lekkerder dan die van de winkel!

    ReplyDelete