This blog has moved to: www.studio-paars.nl

October 17, 2011

~ Nieuwe banner + laatste teasertje

Het kostte me even maar nu heb ik een nieuwe banner waar ik wel tevreden mee ben. Wat vinden jullie ervan?
Wel leuk om eens door mijn knutsels van de afgelopen paar jaar te zoeken naar foto's; om ze zo allemaal op een rijtje te zien maakte me eigenlijk best wel een beetje trots :)


En de laatse teaser voor mijn give-away: deze keer met knoopjes :D (ik weet dat jullie daar dol op zijn!)
Meedoen kan nog steeds, reageer hier.

5 comments:

  1. Leuke , duidelijk banner, heb je!
    Ik ben toch razend benieuwd naar die give away!!!
    Groetjes Sofie

    ReplyDelete
  2. leuk die banner, inderdaad handig om van alles en nog wat te laten zien, leuk hoor!

    ReplyDelete
  3. oh leuke banner!!! misschien kan je hem zo per seizoen eens aanpassen ;o)

    ReplyDelete
  4. leuke banner, en die give-away wordt spannender met de dag!!

    ReplyDelete
  5. Leuke banner hoor!!!!
    Eenvoudig, maar inspirerend!

    ReplyDelete