This blog has moved to: www.studio-paars.nl

December 24, 2011

Christmas 2011

Just a few more minutes before it's christmas.
I can't wait for the holidays to be over this year. I just hope I will be able to enjoy them again next year.

But for now I just want to wish you all HAPPY HOLIDAYS: enjoy having your loved ones around you. And be kind to yourself :)

{ Photo credit: keyseeker from morguefile.com }
Nog een paar minuutjes... en dan is het echt kerst.
Kan niet wachten tot het weer voorbij is dit jaar. Ik zie er zo tegenop... Ik hoop dat ik er volgend jaar weer van zal kunnen genieten.

Maar voor nu wil ik iedereen FIJNE FEESTDAGEN wensen: geniet zoveel je kan van je dierbaren om je heen. En wees lief voor jezelf :)


4 comments:

  1. Jij ook fijne dagen, ze zijn echt zo weer voorbij!
    xoxox

    ReplyDelete
  2. Toch fijne kerstdagen gewenst...

    ReplyDelete
  3. Ik wens jou ook nog erg fijne feestdagen toe en een gezond, gelukkig, maar bovenal creatief 2012!
    Liefs, Myriam

    ReplyDelete